19 Mayıs 2011 Perşembe

hello kitty çantamız ve eldivenimiz

çanta ortadaki işaretli yerden başlanılıyor.4 cm kadar zincir çektikten sonra etrafı sıkı iğne yöntemi ile örülüyor.dört yana doğru gösterilen oklar yönünde artırma yapılıyor.bir ok yönünde bir arttırma yapıp iki dolup tekrar arttırıyoruz.model büyüdükçe aradaki 2 dolguyu 3,4,5 e çıkartıyoruz.bu şekilde istediğimiz büyüklüğe gelene kadar örüyoruz.aynı parçadan 2 tane ördükten sonra parçaları üst üste koyup kenarını sıkı iğne ile tığlıyoruz.iki kulak arası mesafeyi açık bırakıyoruz.tığladıktan sonra kulakları üstüne örüyoruz.ben kalın ip kullandım daha tok duruyor.hemde çabuk bitiyor:))askısı için tunus işi kullandım.3 zincirle başlayıp tamamladım.gözlerini deriden kesip yapıştırdım.kızım bayıııldı:))
eldivenleri bilek ölçüsüne göre başlıyoruz.bir ters bir düz 4 cm kadar örüyoruz.sonra düz örgü ile parmak diplerine gelene kadar örüyoruz.yine bir ters bir düz örgü ile 2-3 sıra örüp kesiyoruz.açık yanını baş parmak sığacak şekilde mesafe bırakıp dikiyoruz.
bu modelde prensler için:) ben kızımın bir arkadaşına örmüştüm.şimdi kızımda aynından istiyor:))yeni tasarımlarda görüşmek üzere:)

6 yorum:

  1. öyle güzel anlatmışsın ki yapabilirim heralde düşüncesi oluştu ben de.Çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.beğendiğinize sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim hobihuzur:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir çanta... ellerinize sağlık.. he yeri saran hello kitty aşkından kaçmak mümkün değil ben de kızıma yapmalıyım en kısa zamanda.. blogunuz da çok güzel.. yeni çalışmalar la görüşmek dileğiyle...

    bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. emine hanım çok teşekkür ederim:)bu güzel yorumunuza teşekkür edememiştim çünkü kendi bloguma bir türlü yorum yazamıyordum.bugun birde google chrome denedim.sonunda yazabildim.yine beklerim görüşürüz:))

    YanıtlaSil