4 Mayıs 2011 Çarşamba

kaşif doralı çocuk odası perdesi

 bugün sizinle kızım için yaptığım kaşif doralı perdeyi paylaşacağım.tamamını evdeki malzemeleri değerlendirerek yaptım umarım beğenirsiniz ve sizlerede bir fikir olur:)
       öncelikle kullanacağımız resmi parşömen kağıdına çiziyoruz.tüm ayrıntılarıyla.
         daha sonra seçtiğimiz kumaşların arkasına tela yapıştırıyoruz.
 
 kalıpları kumaşa koyarak çiziyoruz.

karakterimizin ten rengiyle tüm olarak kalıp alıyoruz.

sonra kalıbımızı altta olması gereken renge göre kesip ayırıyoruz.yani önce yüzünün kalıbını alıyorum daha sonra gözleri ve ağzı ayırarak kalıp alıyorum.büyükten küçüğe doğru.
renginde kestiğimz parçaları beden kalıbına yapıştırıyoruz.yapıştırıcı kullandım çünkü makinada sarma yapsaydım tül zedelenip formu bozulurdu.
perdeyi camın ölçüsüne göre düz diktim desenin ayrıntılı gözükebilmesi için.karakterleri ve kelebekleri elimde diktim.kelebekler hazır aplike.yıkama esnasında dorayı perdeden ayırıp rahatlıkla yıkayabiliyorum.
penceremiz sol duvara daha yakın olduğundan sağ taraf boş kalmıştı o kısmıda irili ufaklı yaptığım rengarek ponponları beyaz ipe dizerek,aralarınada boncuk ekleyerek tamamladım.

ve perdemiz bu şekilde tamamlanmış oldu.kızım çok beğendi severek kullanıyor.umarım sizlerede bir fikir olmuştur.yeni tasarımlarda görüşmek üzere:)

7 yorum:

  1. ne hoş,cıvl cıvıl olmuş oda. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim tiryaki.beğendiğinize çok sevindim.ayrıca ilk izleyicim siz olmuşsunuz çok mutlu oldum :D

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık cok güzel olmuş perdeniz..Ayrıca hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlıkk..çok cici bir çalışma olmuş.ponponlarda çok yakışmış ayrıca..

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim hobihuzur ve gönülden ele.hoşbuldum.sizde hoşgeldiniz.beni mutlu ettiniz:))

    YanıtlaSil
  6. böyle maharetli bi anneye sahip oldugu için kızınız gerçekten çok şanslı! ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim yasemince45:))

    YanıtlaSil