12 Haziran 2011 Pazar

kaşif doralı abajur

kaşif doralı perdemizden sonra sıra abajurumuzda:)kızım tam bir dora sever olduğu için odasını dora ile  donattık:))abajurumuzun zaten yenilenmeye ihtiyacı vardı bende bu şekilde değerlendirdim.çokda güzel oldu.umarım sizlerde beğenirsiniz:))
ilk önce abajurun bez kısmını söktüm.üstünü ayırdım.gövde kısmını beyaza boyadım.üç kat boyamak yeterli oldu.
daha sonra kaplayacağım kumaşa abajurun üst kısmının kalıbını aldım. üst kısma tül kullandığım için,içinede beyaz saten kullandım o yüzden iki kat kumaş kullanmış oldum.

kestiğim kumaşları silikon tabancası yardımı ile yapıştırdım.
        organze kurdeleyi ortasından makinanın geniş ayarında diktim.sonra ipin birini çekerek büzgü elde ettim.
 tül ile kapladıktan sonra büzdüğüm kurdeleleri ve pul boncukları yapıştırdım.abajurun alt ve orta kısmını yeşil boya ile boyayıp simledim.sonrada üst kısmını yapıştırdım.ensonda doralı sticker yapıştırarak abajuru tamamladım.umarım dora severlere iyi bir fikir olmuştur.yeni tasarımlarda görüşmek üzere:)))))
                                                                                  

4 yorum:

  1. süper olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. şahane olmuş gerçekten ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim necla hanım:))

    YanıtlaSil