21 Temmuz 2011 Perşembe

tinkerbell kostümlü doğum günümüz:)



kızımın doğum günü için diktiğim tinkerbell kostümü.koyu yeşil olan kumaş penye,açık yeşil olan organze.ikiside evde vardı değerlenmiş oldular:) bedeni dikdörtgen şeklinde kestim üstüne aynı şekilde organzede kestim.altıda dikdörtgen kestim büzerek birbirine ekledim.yapraklar için önce yaprak kalıbı aldım.her bir yaprak iki kattan oluşuyor.etrafını ve orta kısmını simli iple minik teğeller aldım.en son çakmakla kenarlarını yaktım sökülmemesi için.
yaprakların birer kenarları üstüste gelecek şekilde bel kısmına yerleştirdim üzerinede ek yerlerinin gözükmemesi için organzeden ince bir şerit kesip diktim.arkası fermuarlı.yaparken fotoğraf çekme özürlü olduğum için:D sonradanda bukadar oluyor işte:D
bir tacın üzerine yeşil kurdele yapıştırdım.etekteki yaprakların daha küçüğünü yapıp silikonla yapıştırdım.aralarınada gümüş rengi boncuklar ekledim.sihirli çubuğuna gelince:D aslınde tinkerbellin öyle bir çubuğu yok oda benden olsun dedim:) yıldız kısmını yoğurt kovası kapağından yıldız keserek yaptım sert olması için.üzerini kumaşla kapladım.simlerle ve boncukla süsledim.çubuk kısmı için pamuk şeker çubuğu kullandım kurdele sararak.

kanat için tülü yırtılmış oyuncak sepetimizin telini kullandım.biraz form vererek etrafına simli kurdele sardım.sonra duvak tülü yapıştırdım.

düz bir zemine sim döktüm.tüle silikon damlatıp simin üzerine bastırarak ara ara benekler yaptım.en sonda simli kurdeleden askısını yaptım ve ta taaaammm.böylece bitmiş oldu.

veee bu daa duvar süslememiz.çok çalıştım çoook.ama değdi kızım okuldan gelipte salonda bu süsleri gördüğünde çoookk sevinmişti:)

elbisemizin son hali.ogün çok yoğun olduğumdan teferruatlı resimler çekemedim.bir ara kızım yine bana mankenlik yapar ozaman eklerim.ziyaretiniz için teşekkür ederim.yine beklerim.yeni tasarımlarda görüşmek üzere:))

7 yorum:

  1. bu süslemelere ve kıyafetine ne sevinmiştir, çok tatlı olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar uğraşmışsınız ama değmiş doğrusu. Çok güzel:))

    YanıtlaSil
  4. çook güzel olmuş.ellerinize sağlık.yakışmışta üstelik..

    YanıtlaSil
  5. kostüm çok ama çok güzel olmuş sanırım benim kızım biraz daha büyünce isteyecek yandım ben barbi pastaya da bayıldım daha nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))hoşgeldiniz

      Sil