18 Ağustos 2011 Perşembe

kaşif dora diktim:))

ta taaaammm sonunda bir kaşif doramız oldu.çokda güzel oldu:))tabi birazda zor oldu:))kızım ben ve gören herkes bayıldı umarım sizlerde beğenirsiniz.önce örmeyi denedim bedenini ördümde sonra yok yok ben en iyisi dikeyim dedim ve doğru kumaşçının yolunu tuttum.iyikide dikmişim:))
 veee işte kendisinin boy boy resimleri:)almak için çok araştırdım.fakat malesef bulamadım peluşunu.bir kaç alışveriş sitesinde vardı.20 cm kadar vede güzel değildi.
bileziği,çantası,ayakkabıları çantasında haritası bile var kızım yaptı:))
evet yanına birde boots lazım.kızım sık sık hatırlatıyor bunu:)
bedenini dikdörtgen yaptım.kollarını ve bacaklarınıda dolgusuz birleştirdim oturabilsin ve rahat hareket edebilsin diye.yüzünü kasnağa gererek makinada işledim.önce göz ağız kesip makinada sardım bittikten sonra başını kestim.
içini silikon elyafla doldurdum. baş ve bedenin birleşme yerine ince süngeri rulo yaparak yarısını başına yarısını bedenine yerleştirerek diktim.boynu bükük olmasın diye:)bileziğini plastik bocukları lastiğe dizerek yaptım.
ayakkabısını ve çorabını ördüm.ayakkabının sert olması gerekiyordu buda kumaşla zor olacaktı.
saçlarının ön kısmını önce dikip ters çevirdim başa ekledim.arka kısmınıda dikdörtgen yapıp tam tepesinde pensler yaparak başına göre yerleştirdim.
bunlarda elbiseleri.şortunu lastikli tişörtünüde arkadan düğmeli yaptım.rahat rahat değiştirilebilsin diye.duvardaki sticker da 1 tl ye satılanlardan.ben 2 sticker kullanarak bir kombin oluşturdum.çimensiz kelebeksiz doğasız dora olmazdı:D
veee işte mutlu son uzun uğraşlar sonucu kocaman bir doramız oldu.kızımın severek oynadığı ve eminim büyüdüğündede saklayacağı bir oyuncağı ve arkadaşı oldu.hayalini kurduğu dora artık onunla.tüm çocukların hayallerinin gerçek olması dileğimle hoşçakalın:))
eğer bakmak isterseniz kaşif doralı perdemiz burada ve abajurumuzda burada
ziyaretiniz için teşekkür ederim yine beklerim:))

20 yorum:

  1. çok sevimli, çok tatlı olmuş,ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  2. ağzım açık kaldı.kol bacak neyse de yüzünü nasıl yaptınız....bu kadar başarılı bir yüz çalışması pes doğrusu.hazır gibi.aslında daha güzel çünkü kızınıza muhteşem bir hatıra.

    YanıtlaSil
  3. noblesse çok teşekkür ederim:))

    designbyeda yüzünü kasnağa gererek makinada işledim.bir kaç deneme yapmak zorunda kaldım.orantı oluşturmak zor oldu.göz,ağız,baş ve vücut arasında.ama çabalarım sonuç verdi:D beğendiğinize sevindim.çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım ellerinize sağlık, iyi günlerde oynasın kızınız.

    YanıtlaSil
  5. çok şanslı bir kızınız var.

    YanıtlaSil
  6. muhteşem olmuşş bende yapıcaktm iyi örnek oldu :) kollarını ve bacaklarını dolgusuz yaptım demıssınız nasıl yani önce bi kıyafetın kolunu diker gbi birleştrip sonramı içini doldurdunuz yoksa ayrı ayrı yapıp eklediniz mi ? :)))

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim:)) örnek almanıza sevindim:)bedenin tüm parçalarını birbirinden ayrı bir şekilde kalıp çıkarıp kestim.içlerini doldurdum.sonra birbirine ekledim.bacağı gövdenin içine koyarak üstünden makine dikişi geçtim.yani vücutla kollar bacaklar ve baş arasında elyaf geçişi olmuyor.umarım sorunuzu cevaplayabilmişimdir.başka sorunuz olursa cevaplamaktan memnun olurum.ziyaretiniz için teşekkür ederim.kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş keşke kalıpları olsaydı bende dikseydim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)malesef kalıbı yok.tamamen göz kararı yaptım tabi bir kaç kol bacak denemem oldu:)

      Sil
  9. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
    ÇOK HOŞ BLOG BANA DA BEKLERİM
    :)))

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim bende memnun oldum:)karnıbaharınıza bayıldım:)) görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  11. kızınız çok şanslıymış doğrusu,özellikle nakış kasnak ikilisi vooov dedirticek cinsten..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))hoşgeldiniz:))

      Sil
  12. Çok şirin olmuş.Annem de bebek yapardı böyle çocukluğumuzda,Satın alacak paramız olmaması bi tarafa el yapımı olması apayrı bir değer katardı oyuncağa..şimdi bunun kıymetini bilen çocuk ta kalmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)anneler nerede ve ne şartta olursa olsun,önceliği çocuklarının mutlu olması:)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş. Bende yapmak istiyorum ama kumaşlar hakkında hiçbir bilgim yok.Kumaşın bir adı varmı, ne diyerek aramam gerekir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) ben vücudunu nevresimlik kumaştan yaptım.aslında likralı kumas aramıştım ama bulamamistim.elbiseleri ve çantası terikoton kumaş.saçı penye kumas.ayakkabıları örgü:) kolay gelsin:) bu arada kumas almaya giderken bir resim götururseniz renk tonlarını daha iyi seçebilirsiniz.

      Sil
    2. çok teşekkürler cevabınız için. bende yapmaya çalışıcam bakalım :)

      Sil
    3. rica ederim:)kolay gelsin:)

      Sil