12 Haziran 2012 Salı

barbie bebekli pastamız:))

kızımın uzun zamandır istediği barbie bebekli pastayı sonunda yaptım:)geçen yıl doğum gününü 2 kez kutlamış olmamıza rağmen kısmet olmamıştı.bu yıl kalkıştım bu işe.8 aylık oğluma rağmen:))yaptım.en iyi görünür resmi bu pastamızın.yakın plan çekmeyi unutmuşum malesef.yapım aşamalarınıda çekemedim gece saat 3'e kadar pasta yaptım.olurmu olmazmı telaşesiyle.kısaca anlatmak gerekirse;2 tane hazır pasta keki,2 tane dr oetker pasta kreması,çilek,bonibon,kırmızı gıda boyası kullandım.derin bir salata kasesini streç filimle kaplıyoruz.2 ye bölünmüş pasta keklerini ben birer kez daha böldüm böylece bir kek 4 kat olmuş oldu.her katı süt ile iyice ıslattıktan sonra kaseye yerleştirdim.zaten yumuşadığı için hemen kasenin formunu alıyor.her katın arasına krema sürdüm.çilekleri küçük küpler halinde doğradım.2.kata bonibon,4.kata çilek,6.kata bonibon olarak pastayı 8 katta tamamladım.buzdolabında 1 saat beklettim.aslında bebek olarak  barbie fashionistas kullanacaktım,bebeği yıkadım,saçını taradım,streçledim.pastanın ortasına yerleştirdim.pasta bebeğin kalçasına kadar geldi.barbie fashionistas kullanmak istememin nedeni onlarda tüm eklemler hareket ettiği için güzel bir poz verdiririm diye düşündüm.olmayınca bende evde olan ve artık oynamadığı bir barbinin bacaklarını kırdım yıkadım streçledim.pastayı geniş bir tabağa ters çevirdim.barbiyi ortasına yerleştirdim ve süsledim.tam düşündüğüm gibi olmadı.krema yağlı olmasına rağmen eriyor.isteğim süslemeleri tam yapamadım.bana acele pastacı kreması tarifi lazım:))barbinin eline birde doğum günü yazısı ekledim.kızım bayıldı.arkadaşlarıda çok beğendi.kızımda o gün için diktiğim elbisesiyle barbie gibiydi.tadıda harika olmuştu.yorgunluğun mutluluğa dönüştüğü anlara bayılıyorum:))geçen yılki doğum günümüzde de tinkerbell kostümü dikmiştim.dilerseniz buradan bakabilirsiniz:)
ziyaretiniz için teşekkür ederim.görüşmek üzere.hoşçakalın:))

1 yorum: