1 Haziran 2012 Cuma

bolero modelleri:)

uzuuunnn bir aradan sonra nihayet:) buradayım.bu uzun arada taşındım ve yerleşmeye çalışıyorum.bu gün 3 tane bolero paylaşmak istedim sizlerle.bu modelde önce saç örgüsünü ördüm.ben 30 ilmekle başladım.2düz 2ters 2 düz 4 ters 10 düz 4ters 2düz 2 ters 2 düz olarak ayırdım.10 düz olan ilmeği saç örgüsü yaptım.

yakadaki yuvarlaklığı vermek için,30 ilmeğin 10 tanesi örülüp geri dönülüyor sonra tekrar hepsi birden örülüyor.bu yuvarlama işlemini örgünün gelişine göre yapıyoruz.önce yaklaşık 20 sıra ördüm sonra 7-8 sırada bir omuz dönüşlerinde 2-3 sırada bir yaptım.
kol ve bedeni yakadan başlama tekniği ile ördüm.geniş başladım.birbirine ekledikten sonra önlerini dizip ördüm.
bu modelin sayıları hakkında bir fikrim yok.bunu ablam örmüştü.bende işlemiştim.bundada önler arka ve kollar ayrı ayrı örülüyor en son tüm beden dizilip kenarı yapılıyor.
bu modelide yakadan başlayarak ördüm.52 ilmek başladım.3 sıra ördükten sonra,8,2,6,2,16,2,6,2,8 olarak ayırdım.8 ön.2 arttırma ilmeği.6 kol.2 arttırma ilmeği.16 arka.2 arttırma ilmeğinin sağından ve solundan düz yüzünde 1 er arttırıp tersinde örüyoruz.önleride aşağı doğru arttırıp sonra kesiyoruz.
ziyaretiniz için teşekkür ederim.yine beklerim.hoşçakalın:))

6 yorum:

  1. ablanın da, senin de eline sağlık bolerolar şahane, mankeni de unutmamak lazım, çok şirin:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)hoşgeldiniz:)

      Sil
  2. örgüleri bilmem ama kızına bayıldım.
    maşallah ona.
    diğer yandan eline sağlık. ben de severim örgüyü, bakma bilmem dediğime.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)blogunuzu ziyaret ettim ve keçe çelışmalarınıza bayıldım:)hoşgeldiniz:)

      Sil
  3. gonlunuze saglik,hersey cok guzell
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))hoşgeldiniz.

      Sil