28 Haziran 2012 Perşembe

havuç kafa:))

havuç kafa:) kızımın çok severek izlediği minika tv de yayımlanan damlanın dolabı çizgi filmindeki damlanın uçan battaniyesi:)havuç kafa diktim.
buda orjinali.benim diktiğimin kenarlarına turuncu biye yapılacak.hala yapılacak:))
polar kumaş kullandım.ikiye katlayıp kenarlarını yuvarladım.ortasını yarıya kadar kestim.kestiğim yerin bitimine kafasını ekledim.
kafasını üç parça olarak yaptım.parçaları yaprağa benzer bir şekilde kestim.üçünü birbirine ekleyince yuvarlak oldu.gagasını ördüm.iki parça örüp elyafla doldurup,ortasından diktim.
gözlerini pilastik bir boncuğu ortadan ikiye bölerek yaptım.silikonla yapıştırdım.kaşlarını dikiş ipi ile işledim.başını tamamladıktan sonra battaniyeyi üstüne koyup içten yuvarlayarak diktim.
sonrda kızımın gülücükleriyle teşekkürleriyle çok mutlu oldum.çok sevimli oldu.geçen yıl uzun süre havuç kafayla uyudu.çizgi filmi her izlediğinde yanına oturttu.bebeklerine battaniye yaptı.sevdiği bir kahramana daha ulaşmış oldu.tüm çocukların hayallerinin gerçek olması dileğimle:)
damla ve havuç kafası:)eğlenceli,öğretici en önemliside şiddetten uzak bir çizgi film.ziyaretiniz için teşekkür ederim.yine beklerim.görüşmek üzere.sağlıklı mutlu günler:))

2 yorum: