12 Kasım 2012 Pazartesi

barbi kıyafetleri:)

uzun bir aradan sonra yeniden merhaba.kızımın uzun kollu bir badisini askılı bir badiye dönüştürdüm.kalan parçalardanda tinkerbell ve deniz kızı kıyafeti diktim.deniz kızı kıyafetimize daha pullar dikilecek bakalım ne zaman:))
tinkerbell kıyafetindeki kanadı pet şişeden kesip ojeyle boyadım.deniz kızınında ayak kısmına o formda pet şişeden parça kesip içine koydum.2 parça kestim bebeğin ayakları 2 parçanın arasında duruyor.kız anneleri için iyi fikir olabilir.ziyaretiniz için teşekkür ederim.yine beklerim.sağlıkla mutlulukla kalın:))

8 yorum:

  1. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    YanıtlaSil
  2. ne hoş bir blog böyle,
    hemen izlemeye alıyorum seni canım,
    banada beklerim sevgilerle.. :))

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim:)geliyorum birazdan ziyarete:))

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık ne güzel olmuş bende çok dikerim kızımın bebeklerine :) sevgilerimle Yasemin uzunoğlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz:))çok teşekkür ederim:)bu aralar tüm zamanımı kızımın barbileri alıyor:)bir barbi evi yapma aşamasındayız:)

      Sil
  5. Deniz kızının tokasını nasıl yaptın söyler misin ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toka kızımın.çıtçıtlı toklar varya onlardan:)

      Sil