18 Aralık 2012 Salı

barbi evimizi tamamladık:)

çook şükür bitti barbi evimiz:)çok güzel oldu:)darısı yapmak isteyenlerin başına:)













tatatataaam:)işte evimiz.yapılışının resimlerini birdahaki sefere yayınlayacağım.kullandığım malzemeler;eski dolap tahtası,strafor,deterjan kapağı,yumurtalık,rendenin alt kısmı,çikolata kutusu,ayakkabı kutusu,cd,şurup şırıngası kapağı,margarin kutusu,tek kalmış şiş,petşişe kapağı,sosis bigudi süngeri,rollon kutusu,anten kablosu içi,dolap kulpu.şimdilik aklıma gelenler bunlar.birdahaki yayında daha ayrıntılı yazacağım.ziyaretiniz için teşekkürler.sağlıklı mutlu günler:))

14 yorum:

  1. çok güzel olmuş.. ne ince bir işçilik sergilemişsiniz... elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim emine hanım:)çok uykusuz geceler geçirdim ama değdi:)

      Sil
  2. Merhaba bloğunuza yeni geldim.Bu harika bir çalışma olmuş çok büyük emek ellerinize sağlık.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz nuray hanım:)çok teşekkür ederim:)zahmetli ve çok keyifliydi:)

      Sil
  3. Çok güzel olmuuuş, bayıldımm :)ellerinize sağlık :)malzemeleri ve detaylı anlatımı çabuk yazrsanız mutlu olrum bende yeğenime yapmayı düşünüyordum. Başladık bakalım :)en çok malzemeleri geri dönüşümden yapmanıza bayıldım :)kızınıza iyi oyunlarrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun elif hanım:)en kısa zamanda yayınlayacağım inşaallah.10 marifetin geri dönüşüm yarışmasına katıldım yarın oylama başlayacak.biraz onun heyecanındayım.fotoğrafları seçip düzenliyorum.en kısa zamanda yayınlayacağım:)

      Sil
  4. çok güzel olmuş sabır işi

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş bor calışma elınıze saglık oyladım ve kendı Facebook sayfamda yayınladım daha çok oy alırsınız ınsallah cesaretımı toplarsam bende yaparım inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)ne kadar hoş sayfanızdada paylaşmış olmanız:)yavaş yavaş mobilyalardan başlayın bir arada odalar yapıldımı tamamdır:))kartondan veya mukavvadanda yapılabiliyor ama tabi tahta daha sağlam oluyor.görüşmek üzere:)

      Sil
  6. gerçekten çok ilginç bunları siz mi yapıorsunuz..eellerinize sağlık..bu arada bende dikiş dikiyorum gelmek istersen bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben yaptım:)evde bir prenses olunca böyle şeylerle uğraşmak kaçınılmaz oluyor:)teşekkür ederim:)hoşgeldiniz:)

      Sil
  7. kızınız kimbilir ne kadar mutlu olmuştur :) hayli emek vermişsiniz, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)çok sevindi kızım:)oynadığı her seferde tekrar tekrar teşekkür ediyor:))bu da benim mutluluğum oluyor:)

      Sil