3 Aralık 2012 Pazartesi

barbie evi yapıyoruz:)

evet.sonunda bir barbi evi yapıyoruz.onca zaman sakladığım tahtalar,kumaşlar,kutular vs sonunda kullanılıyor:)evimiz iki katlı.dublex yani:P terasda var.şimdilik tamamlanmış kısmı banyosu.o yüzden önce onu paylaşıyorum:)
küvetimiz.küvet için rendenin alt kabını kullandım.zaten aldığımdan beri hiç kullanmıyordum:)ayakları içinse eski perde askılarım vardı onları iki başına vida ve somun yardımıyla tutturdum.klozetimiz,bir  adet yumurtalık ve sıvı sabunun en üst kapağı.altı ise sünger bob oyuncağımızın bir parçası.
.banyo dolabını strafordan yaptım kapladım.lavabo yine sıvı sabun kapağının alt kısmı.market broşürlerinden kesdiğim resimleri yapıştırdım.ayna çerçevesini evadan yaptım.kızımın şekilli kesen makasını kullandım:)yer ve duvar desenlerini çikolata kutusundan kesip yapıştırdım.altın sarısı rengindeki kaplamada çikolata kutusundan kesildi.muslukda anten kablosunu soydum onun içinden çıkan kısmı  plastiğiyle beraber kullandım.eğri duruyor henüz musluğu yapıştırmadım:)
diğer odalarımızın eşyaları eksik.silikon bitti ve ben silikon tabancama uygun boyutta silikon bulamadım bu gidişle yeni tabanca alacağa benziyorum.bu arada strafor uhu ile yapışmıyor.deliniyor.straforu kullanırken;ince kullanılırsa kırılma olasığı yüksek emeğinize yazık.ben banyo dolabında bir büyük ve iki küçük parça kullandım.bu eşyalardan önce başka denemelerimde oldu ama bu tür oyuncaklarda görüntü kadar sağlamlıkda çok önemli.oynarken kırılma olasılığı yüksek.denemelerim sonucu en sağlam malzemeler bunlardı.
buda evimiz.eşimle birlikte yaptık.aslında tam olarak düşündüğüm bu değildi.tahtamız az geldi:) zamanda az olunca.malum küçük beyimiz:) kızım okuldan geldi ve sürpriz dedik şu resimdeki bomboş hali bile onu çok mutlu etti.çok sevindi prensesim:) 
ziyaretiniz için teşekkür ederim.yine beklerim:)hiç bir çocuk üzülmesin.tüm çocuklar mutlu olsun:)

35 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım, çok yaratıcı bir çalışma olmuş, güle güle oynasın kızın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolun:)uzun zamandır yapmak istediğim bir projeydi.şimdi içini yavaş yavaş döşüyoruz:)

      Sil
  2. barbileri sevmem ama evinizi çok sevdim nasıl bir emek, ne güzel olmuş güle güle oynasın kızınız
    ayrıca yorum yapma kısmından kelime doğrulamayı kaldırsanız çok güzel olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)ben barbileride eşyalarınıda hatta tüm oyuncakları hep sevmişimdir:)kelime doğrulama olduğunu bilmiyordum hemen bakıyorum.bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim:)

      Sil
  3. yeğenim de istiyor böyle bir tane :) Hazır almaktansa bu şekilde yapılması,hatta yaparken çocuğun da katılması en güzeli. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman darısı yeğeninizin başına diyelim:)en kısa zamanda:)hazır almak akla zarar.350 tl zannedersem.sonuçta her oyuncaktan olduğu gibi ondanda hevesi geçecek.teşekkür ederim:)

      Sil
  4. insanın acilen kız doğurası geliyor, ellerinize, emeğinize, anneliğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DDD öyle bir niyetiniz varsa allah hayırlısıyla nasib etsin inşaallah.çok teşekkür ederim:)bütün annelerin isteği çocuklarının mutlu olması:)

      Sil
  5. çok güzel olmuş elinize sağlık banyonuz çok şık duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)şıklık için çok uğraştım doğrusu:).orjinal barbie evlerine bakınca kendimi bu konuda bayağı bir zorladım:)

      Sil
  6. yaaa bu beni benden aldı maziye götürdü 3. sınıftayken bunun gibi bşy yapmıştım. çocukken hep bi barbi evi istemişimdir. çocukken dedim 20 yaşındayım şimdi de pek büyük sayılmam ama:) maddiyat yeterli olmayınca istekler karşılanamıyor bende bisküvi kolisinden kendim yapmıştım:)cidden duygulandım. emeğinize yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler:)samimi hislerinizi paylaşmışsınız çok memnun oldum.gerçekten.bende küçükken kendimce yapardım keserdim eklerdim:)bence hala yapabilirsiniz.ben 33 yaşındayım barbileri seviyoruum:)oynuyoruum:)o zaman ne diyelim bundan sonraki istekleriniz hayırlısıyla sizin olsun:)amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) benim barbilerim de duruyor hala:))

      Sil
  8. harika gerçekten, elinize sağlık ve paylaşım için teşekkürler. İnşallah yakın zamanda diğer odaları ile beraber görebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)odalar kısmen hazır sayılır.tamamladıkça sırayla paylaşacağım:)böyle beğenilince bende çalışmalarımı dahada hızlandırdım:))

      Sil
  9. çok güzel olmuş emeğinize sağlık :) odanın duvarlarını yani evin dışını yaparken hangi malzeme kullandınız ?

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim:)kullandığım malzeme mdflam.eski bir dolabın kapak kısmının iç parçalarını kullandım.hem hafif olsun hemde birbirine eklemesi daha kolay olsun diye:)

    YanıtlaSil
  11. çok çok çok güzel fikişrler bunlar.. :) muhakkak o küveti yapmalıyım kızım bayılır bu banyoya..
    Ben genelde barbie bebek elbisesi örerim türlü çeşitli kendi dolabındaki giysilerinden fazla baarbie giysileri var kızımın o derece yani
    ama hiç ev yapmak ev eşyası yapmak cazip gelmemişt
    anlatımın yaptıkların ortada ve çok güzel
    bayıldım
    denicem 15 tatilde muhakkak
    not ediyorum bu postunu bi yere :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)bende hep elbise dikerim veya örerim.kızım uzun zamandır istiyordu.kısmet bugüneymiş.taşındık hamilelik bebek derken bu zamana kaldı:)bugün evin yeni resimlerini ekledim.önümüzdeki günlerde yapılışınınkileri ekleyeceğim.umarım onlarda fikir olur size.kolay gelsin şimdiden:))

      Sil
  12. :)çok güzel..Hep barbie m olsun istemişimdr ama olmadı,sonra da büyüdüm zaten..bunlara bakmak çok mutlu ediyor şu an:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende büyüdükten sonra almıştım kendi barbimi:)elbiseler dikerdim saçlarını tarardım lisedeyken:)şimdi kızımın barbilerine takılıyorum:)hoşgeldiniz:)

      Sil
  13. merhaba,barbie evinize hayran oldum.evin iskelet ölçüleri beli mi?derinlik yükseklik.
    en kısa sürede yapmaya başlamak istiyorum ama benim elimde tahta raf yok tam ölçüler olursa onu marangozda yaptırıp gerisini tamamlarım.
    elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba
      çok teşekkür ederim:)
      sizin için az önce ölçtüm:)
      uzunluk:80 cm
      derinlik:35 cm
      tek katın yüksekliği:35 cm ama tavsiyem yüksekliği 10 cm kadar arttırmanız.daha ferah olur:)
      yan tahtaların derinliği 22 cm
      eğer mail adresinizi yazarsanız resim üstüne ölçüleri yazıp gönderebilirim:)
      kolay gelsin iyi günler:)

      Sil
  14. Çok Güzel Yaa.Vallahi Hazır Gibi.Ben De Yaptım.Çok Güzel Oldu.Bu Güzel Bir Yetenek.Bence Yeteneğini Kullan.Ellerine Sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) seninde ellerine sağlık:)

      Sil
  15. seni çok seviyorum canım teyzem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çok seviyorum canım yeğenim:)

      Sil
  16. Müthiş gerçekten. Emeginize sağlık. İnce ince işlenmiş her şey. Ben sabirliyimdir ve yatkinimdir derim ama yok bu kadarı büyük sabır istiyor gerçekten :)))

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim:) çok severim butarz işlerle uğraşmayı :) sanırım sabrım ondan:)

    YanıtlaSil
  18. müthiş olmuş barbie evleri pahalı oluyo ama siz hem hesaplı hemde güzel bir ev yapmışsınız bence büyüklü küçüklü birkaç tane yapıp satışa çıkarsanız hiç fena olmazzz :)=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)evet haklısınız gerçekten çok pahalı.bir süre sonra nasılsa hevesi geçip bıkıyor çocuklar.barbileri mecbur alıyoruz tabi:))oğlum büyüdüğünde geniş zamanlar benim olduğunda yapabilirim tabi:)sağolun.mutlu günler dilerim.

      Sil
  19. gerçekten çok yaratıcı olmuş.kız kardeşim tam bir barbie hastası onun için de yapmayı düşünüyorum.yalnız ben bişi sormak istiyorum straforu nereden aldın.ya da nerelerde bulabilirim. inşaallah yarın başlayacağım da.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) kızıma aldığım oda takımından çıkan straforları kullanmıştım.kardeşiniz büyükse kartonda kullanabilirsiniz.benim küçük oğlum olduğu için dayanıklı olmasını tercih ettim.zaman zaman karıştırabiliyor:)kolay gelsin..

      Sil