18 Ocak 2013 Cuma

barbi evi-yatak odası ve teras yapım aşamaları


barbi barbi barbi:))barbi evi dosyamızı bu yayınla hayırlısıyla kapatıyoruz:))bugünde barbi evimizin yatak odası ve terasla ilgili açıklamalarını yazacağım.daha öncede dediğim gibi yapım aşamalarının tamamının resmi yok malesef."küçük beeyy":))


yatak için bir ayakkabı kutusu kullandım.kutunun üstünden 4 cm kadar kestim kapağını kapatıp bantladım.çok yüksek olmaması için.


süngerle kapladım.sünger 1.5 cm yüksekliğinde.elyafda olur.kaplanmasada olur:)


süngeri silikonla  yapıştırdım.



çarşaf için eski bir eteği kesip kullandım.onuda silikonla yapıştırdım.


yatak başlığını siyah bir kartondan bu şekilde kesip simli kalemle süsledim.ve evin duvarına yapıştırdım.




yatak üstündeki tül kısmını bir margarin kutusunu ortadan keserek yaptım.siyah kartonla kaplayıp simli kalemle süsledim.iki yanına kristal tülü büzerek yapıştırdım.


yatak örtüsünü yine eski bir kıyafetten kestim.


elbise dolabını bu şekilde olan kutuyu kaplayarak yaptım.parlak kaplama yaşpasta kutusu:)


tavanı beyaz kartonla kapladım.pembe kartonla asma tavan yapıp,gümüş rengi boncuklada spot ışık yaptım.yastıkları tülden diktim.yer kaplaması ambalaj kağıdı.




bu lambayıda pet şişe kapağı,yumurtlayan kalem parçaları ve anten kablosunun iç kısmını kullanarak yaptım.kabloların herbirini diğerinden yarım cm daha uzun kestim.ve eşit aralıklarla kapağa yapıştırdım.bu lambayı ev içinde henüz kullanmadım.



terasın zeminini yeşil kartonla kapladım.duvar kısmına çiçekler ve ponponlar yapıştırdım.havuzu,giysi dolabı için kullandığım kartonun bir benzerinin içini mavi kartonla kaplayarak yaptım.dış kısmı kendi rengi.bu iki karton wii oyun konsolunun kartonuydu.çokda işime yaradı:)şezlongu,sosis bigudilerin tellerini çıkartıp yaptım.aynı boyda kesip birbirine yapıştırdım.sırt kısmınada üçgen şeklinde bir karton yapıp yapıştırdım.bisiklet bir nikah şekerinden geldi:)fiyonklu halıyı evayla yapılmış bir duvar süsünden kestim.kendisinin zaten büyük bir kısmı yoktu.neden acaba:))koltuğu tabaka süngeri üstüste koyup kumaşla kaplayarak yaptım.kolalar kutup ayılarından:)bardaklar yumurtlayan kalem parçaları.




eveett.. barbi dosyasını şimdilik burada kaptıyorum bu aralar yeni birşeylere el atıyorum.hayırlısı bakalım.barbi evinin tüm resimleri için bu sayfaya,salon ve mutfak yapım aşamaları için bu sayfaya,banyo içinse bu sayfaya bakabilirsiniz.yayınladıktan sonra banyoda bazı değişiklikler yapmıştım.o resimler barbi evinin tüm resimlerinde mevcut.
ziyaretiniz için teşekkür ederim:)görüşmek üzere sağlıklı,huzurlu kalın:))

19 yorum:

  1. Çok başarılı tebrik ederim sizi..

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel şeyler yapıyorsunuz bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben 13 yaşındayım bu taarz şeyleri yapmaya bayııyorum ben bu kadar büyük bir ev yapmaya korktum ben 3,75 santimlik küçük bebeklerime yaptım evi tahtadan yapmadım bebeklik oyuncak evimdendi çift kapılı iki katlı ondan yaptım içindeki eşyalarıda plastikten yaptım bide çubukları yünle sararakta oluyor geçen haftalarda çok uğraştım ama iki tane mavi desenli barbie bebek kolyuğu yaptım gerçek gibi bana tavsiyeler verebilirmisiniz başka neler yapabiirim

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Aysel,ne güzel olmuş Barbie çalışmaların.Oğluma sık sık yeni oyuncaklar almamın nedenlerinden biri de eskilerle oynamaktan sıkılmamdır,seni anlayabiliyorum :)Bir kızım olursa senden farklı davranacağımı düşünmüyorum.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)çocuklarımızın gelişiminde oyuncak çok önemli.tabiki bir süre sonra sıkılıyorlar haklısınız.bende kızıma o kadar çok oyuncak almıştımki:)sonra internette görünce aa dedim yaa dedim:)örmeye ,dikmeye kesip yapıştırmaya başladım.hem eğleniyoruz hem oynuyoruz hemde tasarruf etmiş oluyoruz:))rabbim gönlünüze göre versin.sağlıklı sıhhatli bir prensesiniz olsun:))

      Sil
  5. Çok ama çok güzel olmuş.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Emeğinizem sağlık Aysel hanım. Çok güzel blogunuz var. Takipteyim daima :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ama ilk başlarını fazla anlamadım elinize sağlık bende böyle şeyler yapmaya bayılıorum. :}

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)sormak istediğiniz bir şeyler varsa yanıtlarım:))

      Sil
  8. bir şey sorucamda.Umarım cevaplarsınız çünkü çok merak ediyorum.Barbienin yatak odasındaki dolabın içine elbiseler asmışsınız elbiselerin askılıkları hazırmı? yoksa siz mi yaptınız. Bu arada tebrik ederim büyük bir başarıyla yapmışsınız bu ev büyük emek ve çaba ister.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:)
      çok teşekkür ederim:)
      ön kısımdeki mor askılar hazır.arkada yeşil gözükenleri ben yaptım.
      şöyle;kaymak kutusunun kapağına askı çizdim ve etrafından kestim.bunu yoğurt kutusu kapağı,yumuşatıcı şişesi,peynir kutusu kapağı vs... yapabilirsiniz.önemli olan sert plastik olması ve düz olması.aynı askıdan 2 tane kesip birbirinede yapıştırabilirsiniz,kalın olmasını istiyorsanız:)umarım anlatabilmişimdir.mutlu günler:)

      Sil
  9. merhaba ben özlem 14 yaşındayım bende barbie bebeklerle uğraşmayı çok seviyorum duvarları kartonmu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özlem:)
      Evet duvarlar karton,desenli duvarlarıda yine karton ile sekil keserek calısım:)

      Sil
  10. Merhaba ben sizi çok beğeniyorum . Kızıma aynısını bende Yaptım 😄 çok güzel oldu . Bir de Kıyafet dikimi paylaşacak mısınız ☺️ Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) güzel günlerde oynasın prensesiniz..kıyafet yiyecek vs. birçok şey yapıyoruz kızımla ama inanın resim çekecek paylaşacak zaman olmuyor.biriktiriyorum bir gün inşallah hepsini paylaşırım:) sevgilerimle..

      Sil