11 Şubat 2013 Pazartesi

eski kazaktan ev botu diktim:)


eski kazağımdan kızıma ev botu diktim:)çokda güzel ve rahat oldu.botu yaptığımda keçelerimi henüz almamıştım.temizlik beziyle puantiye yaptım:) birde pompom yapınca hoş oldu:)


önce kızımın ayağının kalıbını  aldım.1 cm yüksekliğinde bir süngerden taban kestim.kazaktan 2 adet taban ve 2 adet üst parça kestim.boyun kısmını kazağın kolundan yaptım.tabanla üst parçayı birleştirmek için kazağın lastik kısmını kullandım.boyun kısmı ve ayak üstü için elyaf kullandım.


üst kısmını 2 parça arasına elyafı koyarak diktim.sonra taban parçasının birine ekledim.sonra boyun kısmı için   kestiğim kol parçasını ikiye katladım içine elyaf koydum.onuda tabana ekledim.diğer taban parçasına lastik kısmını ekledim.içine süngeri koydum.


botu süngerli tabanın üstüne koyup ek yerlerini lastiğin diğer ucuna diktim önce iğneledim.örgü olduğu için sünmeler oluyor.bu kısmı elde,diğer kısımlarını makinada diktim.


bu şekilde makina dikişi gibi diktim.sonradan taban kısmını birkaç yerinden dikerek süngere tutturdum kayma yapmaması için.


buda küçük maydonozla :) resimleme çabalarımdan bir kare :)) 


veee prensesimin akşam vakti küçük maydonozla birlikte aceleyle çekilmiş resmi:)sıcacık sıcacık giyiyor kızım botlarını:))
ziyaretiniz için teşekkür ederim yine beklerim:)sağlıklı bereketli günler dilerim:))görüşmek üzere:))

18 yorum:

  1. Valla süpersin tatlım harika olmuş kızçene de çook yakışmış:)
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun esma hanım:)hepimiz süperiz:)

      Sil
  2. çok güzel olmuş gerçekten..
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim gerçekten çok güzel olmuşlar güle güle giyinsin kızınız

    YanıtlaSil
  4. hoş olmuş cidden, belki deneyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)hoşgeldiniz:)

      Sil
  5. oooo valla super iyiymis bu is cok orjinsl gozukuyor valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çookk teşekkürler:)emeğin en güzel karşılığı takdir:)çok sağolun:))

      Sil
  6. Harikasınız sizleri izledikçe iyiki blog sayfası açmışım diyorum. Ayrıca sayfama hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)kesinlikle aynı düşüncedeyim:)insan hergün başka şeyler öğreniyor.çok keyifli.sizde hoşgeldiniz :))

      Sil
  7. süperr.. Çok başarılı bir geri dönüşüm olmuş

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş. çok beceriklisiniz. o beceri bizde de olsa.... :D

    YanıtlaSil
  9. aysel teyze valla bu işte mükkemmelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:) sen kimsinki acaba :D

      Sil