16 Şubat 2013 Cumartesi

hoşgeldiniz:))kapı süsü yaptım.


uzun zamandır yapmak istediğim bir projeydi keçe süsler.sonunda aldım malzemelerimi ve başladım yapmaya.küçük çocuğum olduğu için makina başına pek oturamıyorum.bu yüzden dikiş işlerime uzunca bir süre ara verdim:)keçe ve polar benim için harika bir uğraş oldu.oğlum uyuduğunda kalıpları hazırlıyorum kesiyorum.akşamları da otururken  elimde dikiyorum.tam bana göre kes yapıştır tak takıştır:))




bu kapı süsünü yeni evlenecek bir çift için yaptım.sahibi çeyiz olarak yeni evine götürecek.güle güle sağlıklı mutlu günlerde kullansınlar:)
ziyaretiniz için teşekkür ederim.görüşmek üzere.sağlıklı bereketli günler dilerim:))

12 yorum:

  1. harikaa! ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş kuşlara bayıldım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)kuşları bende çok sevdim:) ilk kez yaptım çok kolay oluyor.

      Sil
  3. Elinize sağlık..Arkadaşım keçe kalıplarını yayınlarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)kalpler için kalıp kullanmıyorum ama nasıl kestığimi resimleyebilirim.kuşlar için olanıda en kısa zamanda yayınlarım:)

      Sil
  4. ellerinize sağlık... harika olmuş.. güle güle kullansınlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çiğdem hanım:)hoşgeldiniz:)

      Sil
  5. çok cici bir kapı süsü olmuş , yeni evlenecek çifte mutluluklar getirsin inşallah

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim neslihan hanım:)amin inşaallah:)

    YanıtlaSil
  7. bu kapı süsünden bende istiyorum nasıl temin edebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hatice hanım:)
      ayseldogannn@gmail.com adresime mail atarsanız ayrıntıları görüşelim:)

      Sil