27 Şubat 2013 Çarşamba

pof pof pofuduuuk bulut:)


polar ve keçe ikilisi son bir aydır benim için harika bir eğlence oldu:)fırsat buldukça birşeyler yapmaya çalışıyorum.bu bulutu kızıma yaptım.süsleme konusunda asla sınır tanımam:)kimse durduramaz beni:))




bulutu polardan diktim.süslemeleri keçe ile yaptım.alt kısmına yağmur damlaları eklemeyi düşünüyorum.daha daha daha gösterişli olsun istiyorum:))ziyaretiniz için teşekkür ederim:)yine beklerim.sağlıklı bereketli huzurlu günler dilerim:))

6 yorum:

  1. çok süslü ve tatlı olmuş bu bulut.. ellerinize sağlık.. Tubacık güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çiğdem hanım:))

      Sil
  2. Ayy çok güzel..manzeme sıkıntısı olmasa,yiğenimin doğum günü için yapmak isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))malzemeniz yoksa şöylede yapabilirsiniz.ben yapmıştım çok güzel olmuştu:)beyaz polar yoksa başka bir beyaz kumaş kullanabilirsiniz.süslemek için de üçlü satılan temizlik bezleri varya sarı pembe mavi.onlardan kullanabilirsiniz.birkaç düğme boncuk hatta kız çocuklarının kullandığı ucunda süsü olan lastik tokalar varya,onların lastiği eskimiş olanlarının süslerinide kullanabilirsiniz:))

      Sil
  3. harika görünüyor COOPER77

    YanıtlaSil