19 Mart 2013 Salı

kavanozdaki kardan adam:))


kavonoza kardan adam yaptık.içinede strafor serpiştirdik.kar zannedelim diye:)antalyada mağduruz:)


kullandığım malzemeler.elyafı yuvarladım ve çok sıkmadan yumak şekline getirene kadar ip sardım.üç boy yaptım.süpürgesini uzun bir deri parçasını şerit şerit kestim ve bir kürdana sararak yapıştırdım.


üç parçayı silikonla birbirine yapıştırdım.atkısını ve şapkasını eski bir çoraptan keserek yaptım.


kavanozun içine gelişigüzel silikon sıktım.straforları ve simleri serpiştirdim.kardan adamı kapağa yapıştırdım ve kavanozu kapattım.


kızımla birlikte eğlenerek yaptık:)çok kolay ve sevimli oldu:) ziyaretiniz için teşekkür ederim.yine beklerim.sağlıklı bereketli günler dilerim:)

7 yorum:

  1. Hakikatten çok şirin olmuş, ellerinize sağlık. çok tatlı bir çalışma bu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. kar kürelerine bayılırım ve hiç istediğim gibisini bulamam.
    o yumaktan yaptığın bebek başlı başına bir şahaser olmuş:)
    ayrıca soldaki html için çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)çok naziksin:)
      çok nadiren çekilişlere katılıyorum.blogunu seviyorum ve katılmak istedim:)bu şekildeki duyurular daha çok fark ediliyor oyüzden tercih ettim.rica ederim:)ziyaretin için teşekkürler:))

      Sil
    2. Hem Antalya da aynı kar mağduriyetini yaşayan birisi olarak hem de kızımla bir şeyler yapmayı seven birisi olarak hemen bakmak istedim küreye. Bazen kolay dediğimiz şeylerin püf noktaları oluyor, emeğe saygı. Çok güzel olmuş bizde yapalım bahar geldi ama şimdi kar yağsa hayır demeyiz. Bu arada biz çözümü bulduk Isparta ya taşındık :) biz taşındığımızdan beri hiç kar yağmadı bu sene ama :) Görüşmek üzere. Bende beklerim;

      İsterseniz üye olup paylaşımda bulunabilirsiniz hobiye başlayınca eşim kurdu siteyi

      http://www.elislerievisleri.com/size-ait-calismalar/

      Bloğum;
      http://turti19.blogspot.com/

      Baya uzun bir mesaj oldu, görüşmek üzere...

      Sil
    3. Bloglara bakarken çocukları ile bir şeyler yapanlar çok dikkatimi çekiyor.3 yaşında bir kızım var onunla beraber bazen gördüklerimizi bazen uyduruktan şeyler yapıyoruz. Bazen sırf o istedi diye oyuncaklar yapıyorum kendi kendime :)
      Küreyide kısa zaman içinde deneriz galiba strafor kar taneleri süper fikir olmuş :)
      Görüşmek üzere...

      http://turti19.blogspot.com/


      http://www.elislerievisleri.com/size-ait-calismalar/

      Sil
    4. çok teşekkür ederim:)benimde kızıma yaptığım oyuncakların sayısı yok:)zaten tüm blog kızıma diktiğim kıyafetler,oyuncaklar,barbi eşyaları,barbi evi gibi çalışmalardan oluşuyor:)son zamanlarda keçeyle ilgileniyorum.keçeden barbiye çanta bile yaptık:)çok keyifle yapıyorum:)şansınıza kar görememişsiniz.kısmet seneye inşaallah:)blogunuzu ziyarete geliyorum:)
      çok teşekkür ederim samimi yorumunuz için:)görüşmek üzere:))

      Sil