16 Nisan 2013 Salı

gemili kapı süsü:)

ta ta ta taaam:) gemili kapı süsü.trenliside yarım bekliyor napsın?mecbuuuurrr:)) yakında kızımın doğum günü var onun çalışmaları içindeyim.elbisesini diktim.hazır.harika oldu.şimdilik bir ara verdim çalışmalara.23 nisan elbisesini dikiyorum.kızım kırmızı oldu gösteride:)
tüm parçaları elde diktim.yapıştırma değildir.silikon dolguludur.
harfler ve deniz canlılarıda silikon dolguludur.arzuya göre harflerde ve diğer parçalarda renk değişikliği yapabilirim.model olarakda düşündüğünüz bir şeyler varsa uygulayabilirim:)
tasarımaşkını FACEBOOK dan takip edebilirsiniz.
bulut kapı süsüm için BURAYI
salıncaklı kapı süsüm için BURAYI
hoşgeldiniz kapı süsüm için BURAYI
ziyaret edebilirsiniz.
ayrıca sipariş vermek isterseniz bana ayseldogannn@gmail. adresinden ulaşabilirsiniz:)
ziyaretiniz için teşekkür ederim.sağlıklı bereketli günler dilerim:)

10 yorum:

  1. ne emek var bunda kutlarim sizi cok basarili bir is cikartmissiniz elbiseleri cok merak ettim gosteri heycani bizdede var da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)
      doğum günü ve 23 nisan telaşelerimizi atlatalım elbiseleride yayınlıyacağım inşaallah:)
      tatlı heyecanlar bunlar,sizede kolay gelsin:)

      Sil
  2. Yaza uygun olmuş:))eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim nalan hanım:)

      Sil
  3. HARİKA olmuş Aysel hanım, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)emeğin beğenilmesi ve takdir edilmesi paha biçilemez:)

      Sil
  4. Çok güzel bir çalışma erkek bebek ve erkek çocuk odalarına da olur bu kapı süsü
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)yakışıklı bir küçük bey için yapıldı:)

      Sil
  5. Hepsi çok güzel olmuş, elinize sağlık...
    Bu yıl sonu ben de oğlum için görüşebilirim sizinle.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim derya hanım:)
      ne zaman isterseniz:)
      erkek bebekler için yakında yeni modellerde ekleyeceğim...
      görüşmek üzere:))

      Sil