25 Ekim 2013 Cuma

spiderman'li patik yaptım:)

oğlum henüz 2 yaşında olmasına rağmen fena şekilde spiderman aşkı var:))enteresan.yeğenimde gördüğü bir oyuncakla başladı.çizgi filmini falan izlemişliği yok:)bu aşk bize spidermanli bir spor ayakkabı aldırdı.sonra doğun günü için spider manli pasta ve süsler hazırladım.en kısa zamanda onlarıda yayınlayacağım inşallah:)son olarak anneannesinin ördüğü ve benim işlediğim spiderman patiği oldu:)çoook sevindi birde yakışıyorki:)
annem 5 şişle ördü.ip normal kalınlıktaydı.3,5-4 numara şişle örülebilir.iki kat kullandı tok dursun,sıcak tutsun diye:)işlemesini lif ipi ile,gözlerinide keçe ile yaptım.yapması çok kolay:))
taban kısmına deri diktim.örgü patikler laminantda çok kayıyor.çarpı çarpı etrafını dolandım.silikon kullanmadım.
tataaammm:)sade patik,spidermanli patik:)annemin ellerine sağlık:)kuzucum nasıl mutlu oldu.daha öncede kızıma eski kazaktan ev botu dikmiştim bakmak isterseniz,bu sayfayı ziyaret edebilirsiniz.ziyaretiniz için teşekkür ederim sağlıklı bereketli günler dilerim:))

12 yorum:

  1. ay cok tatli bayildim.tabani cok guzel olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) deri az kaldığından parça parça diktim:))

      Sil
  2. aysel hanım harika olmuş.iyi günlerde kullansın minik.piknikten benim haberim vardı.öyle demekte ki kastım hani gelmek katılmak istermisiniz.ama şimdi yorumuma bakınca pekde öyle olmamış:( kasımda kahvaltı etkinliğimiz olacak henüz yer kargaşası yer belirlenmedi.genelde bloglarda pek paylaşılmıyor en son olacak etkinliğe 1 hafta önceden bloglarda yayınlıyoruz.7-24 facede olduğumuzdan:) face sayfanız yok mu? oradan ekliyelim sizi sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim funda hanım:)katılmayı çok isterim.1 hafta önceden haberim olması benim için yeterli:)malum küçük beyim var:))inşallah görüşüp tanışırız:)

      Sil
  3. Aman ya rabbim çok tatlı olmuşlar
    ellerinize sağlık.
    İyi günlerde giysinler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) sağolun:))

      Sil
  4. çok şekerler ya annenizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok çok çok beğendim bunlarııııı. Ellerinize sağlık. Benim de 4 yaşında bi canavarım var o da çok seviyo spiderman'i kopya çekebilir miyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) tabiki yapabilirsiniz:) giyince daha bir güzel oluyor.birde spidermanli pastamız var.en kısa zamanda yayinlayacagım.kolay gelsin:)

      Sil
  6. ilk defa gördüğüm bir patik modeli.. bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim emine hanım:) oğlumun spiderman sevgisi ilham verdi:)

      Sil